تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی آران و بیدگل

1401/08/27
2470
0
فرهنگیتمام عناوین فرهنگی
کد خبر :9395

به گزارش آران و بیدگل نیوز، جواد رنجکش، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین نکوداشت و تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل افزود: در این مراسم که با حضور شهردار آران وبیدگل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه شهرستان و مسئول امور بانوان فرمانداری برگزار شد، از نفرات برتر کتابخوان در سه رده کودک، نوجوان و بزرگسال و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

 

رنجکش ادامه داد: در این آیین، مائده نمکی، ابوالفضل حسامی، فاطمه مرادی، فاطمه و علی گلزاده به عنوان نفرات برتر کتابخوان در رده کودک و ملیکا مهدوی نژاد، سبحان محرابی پناه، محمدمهدی دهقانی به عنوان نفرات برتر در رده نوجوان معرفی و تجلیل شدند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل افزود: همچنین جعفر سحابی، رجبعلی دانه گردی، منیره سمیعی زاده  به عنوان نفرات برتر بزرگسال و خانواده علی مرادی به عنوان خانواده برتر کتابخوان آران و بیدگل معرفی شدند.


رنجکش ادامه داد: سخنرانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در مورد موضوع کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن در زندگی کودکان و نوجوانان، ارائه گزارش فعالیت های کتابخانه های عمومی و تجلیل از شهردار آران و بیدگل و  مسئول امور بانوان فرمانداری به دلیل فعالیت های تاثیرگذار در ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.